معین امور پناهندگان به ادغام پایدار برگشت کنندگان تاکید کرد

anwari_morr
چهارشنبه ۱۳۹۹/۹/۵ - ۲۱:۴
______________

در ملاقاتی که وفی الله کاکر معین امور پناهندگان وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان با خانم عظیمه رویا مسئول برنامه شورا و سرپرست دفتر هبیتات در کابل داشت، به ادغام پایدار برگشت کنندگان تاکید شد.

دراین نشست که چهارشنبه 5 قوس سال روان در مقر وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان صورت گرفت، مسئولان اداره هبتیات در رابطه به همکاری های شان با وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در چهارچوب برنامه شورا معلومات داده گفتند که این برنامه بر اساس فرمان 108 مقام ریاست جمهوری طرح گردیده و هدف آن ادغام پایدار برگشت کنندگان در کشور است.

به گفته آنان در برنامه شورا دو شهرک برای برگشت کنندگان در کابل و هرات اعمار می گردد، خانه های قابل استطاعت آن با در نظرداشت نظریات حکومت افغانستان ساخته شده و امیدواری بر این است تا این برنامه الی ماه جون سال آینده میلادی تکمیل شود. هزینه ادغام پایدار برگشت کنندگان در برنامه شورا از سوی اتحادیه اروپا و کشور دنمارک پرداخته می شود که مجموعاً 32 میلیون یورو می باشد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر