مشکلات بیجاشده های داخلی ولایات شمال به بررسی گرفته شد

sadam_morr
شنبه ۱۳۹۸/۶/۲۳ - ۸:۴۴
مشکلات بیجاشده های داخلی ولایات شمال به بررسی گرفته شد

در جلسه که روز پنجشنبه 21 سنبله سال روان در مقر وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان دایر شد، مشکلات بیجاشده های داخلی ولایات قندز، فاریاب، تخار، بدخشان و بغلان مورد بررسی قرار گرفت. دراین جلسه که به اشتراک مهرخدا صبار وارسی کننده معینیت پالیسی و پلان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و نماینده های موسسات ADA ، ORD ، ACTED دایر شده بود در مورد مشکلات بیجاشده ها، شکایت از کمیته موظف پاسخدهی ولایتی، محدود بودن سروی، میزان هماهنگی کار تیمی، باز بینی امکانات موسسات همکار و نوع کمک رسانی بحث و تبادل نظر شد. مهرخدا صبار بر سرعت بخشیدن سروی و پاسخدهی مناسب و بموقع تاکید نموده گفت که موسسات همکار در قسمت امکانات خود در ولایات مذکور باز بینی انجام دهند و در صورت کمبود مواد از دفاتر مرکزی دونر ها کمک بیشتر در خواست نمایند وزارت مهاجرین در این راستا حاضر به همکاری با ایشان میباشد . نماینده موسسه اکتید اظهارداشت که در حال حاضر برای 4000 فامیل منابع وجود دارد و با در نظر داشت افزایش بیجاشدگی در ولایات یادشده بخاطر جذب منابع بشری بیشتر با موسسه اکبر صحبت خواهند کرد . همچنان نماینده موسسه ORD گفت که به منظور جذب کمک های بیشتر و ازدیاد استاک های آن موسسه در ولایات فاریاب، قندز و بدخشان از دفتر UNHCR در مزار شریف در خواست کمک نموده اند . نماینده موسسه ADA نیز از مساعدت نقدی برای 231 خانواده بیجاشده اطمینان داد . نماینده های موسسات همکاری های بیشتر شانرا در بهبود وضعیت بیجاشده ها در ولایات یادشده اعلام نمودند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر