یک نقاش برگشت کننده افغان اثر نقاشی کرده اش را به وزیر امور مهاجرین تقدیم کرد

sadam_morr
جمعه ۱۳۹۸/۷/۱۲ - ۹:۵۳
یک نقاش برگشت کننده افغان اثر نقاشی کرده اش را به وزیر امور مهاجرین تقدیم کرد میلاد محمدی نقاش افغان است که در ایران تولد یافته و نقاشی را در همانجا فرا گرفته است، روز پنجشنبه 9 عقرب سال روان به دفتر کار سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان آمده و اثر نقاشی کرده اش را به ایشان تقدیم کرد. این نقاش معلولیت زبانی دارد و نمی تواند حرف بزند، اما خواندن و نوشتن بلد است و از طریق پیام رسان مبایل با اطرافیان و مردم تامین ارتباط می نماید. وی در پیامی که از طریق پیام رسان تلفن به وزارت امور مهاجرین گذاشته است، گفته که در دوران کودکی اش به عنوان یک مهاجر افغان در ایران زندگی کرده و مشکلاتی را که متوجه مهاجرین است درک می نماید. از آنجاییکه شخص وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان به کاهش مشکلات مهاجرین و بهبود وضعیت زندگی آنان تلاش زیادی نموده، تصویر شان را نقاشی و به وی تقدیم می نماید. همچنان جمعی از فعالان فرهنگی و جامعه مدنی هرات که با همراهی میلاد محمدی به وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان حضور یافته بودند، علاقمندی شان را به سهیم ساختن مهاجرین در برنامه های اجتماعی و فرهنگی که آنان برگزار می نماید اعلام کرده و از وزارت امور مهاجرین خواست که درین زمینه با آنان همکاری نماید. در همین حال وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان از تلاش و پشت کار میلاد محمدی ستایش کرد که موفقانه با مشکلات مبارزه کرده توانسته است به موفقیت دست یابد. وی به پاس تلاش های فرهنگی این نقاش که مشکلات اجتماعی مهاجران را نیز ترسیم کرده است، یک لوح تقدیر و یک جلد قرآن شریف به وی اهدا نمود.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر