گفتگوی مجازی معین امور پناهندگان با مسوولین بخش مهاجرت و دیاسپورای  اداره (GIZ)

sadam_morr
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲ - ۱۰:۳۲
__________

در گفتگوی تصویری به روز سه‌شنبه (30 جدی) سال روان با مسوولین بخش‌های مهاجرت و دیاسپورا(PMD) و مهاجرت و توسعه(PME) اداره کمک‌های بشری آلمان (GIZ)، وفی الله کاکر_ معین امور پناهندگان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از سهیم شدن و توجه این سازمان بین المللی در امور مهاجرت و دیاسپورای افغان ابراز قدردانی کرد.

در این گفتگو، اداره کمک‌های بشری آلمان یا جی آی زید تعهد سپرد که در واحد تاسیس شده جدید در این وزارت ( ریاست دیاسپورا)، تطبیق پالیسی ملی دیاسپورای افغان(ANDEP) و مشاوره تخنیکی برای انستیتیوت مطالعات مهاجرت با وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان همکاری می‌کند.

همچنان، آقای کاکر و مسوولین اداره کمک‌های بشری آلمان برای همکاری‌های بیشتر و صادقانه میان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و سازمان بین المللی جی آی زید توافق کردند.

 

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر