وزیر امور مهاجرین کارکردها و چالش های ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ را مورد بررسی قرار داد

anwari_morr
یکشنبه ۱۳۹۹/۴/۲۹ - ۷:۲۶
13

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در سفرش به ولایت بلخ روز پنجشنبه 26 سرطان سال روان در نشستی با کارمندان ریاست امور مهاجرین و عودت کنندگان آن ولایت گزارش ها و مشکلات کاری آنان را استماع و به شفافیت بیشتر تاکید کرد.

در مهمترین بخش های گزارش کاری ریاست امور مهاجرین و عودت کنندگان آمده است که در همکاری با موسسات و ادارات کمک کننده در سال 1398 به حدود 34 هزار خانواده و در سال جاری تاکنون به 11 هزار خانواده کمک رسانی نموده اند. اما بخاطر که بیجاشده های 9 ولایت ساحات شمال کشور در ولایت بلخ تجمع می کنند نیاز است تا جهت رسیدگی خوبتر و گسترده، کمک های بیشتری به این ولایت اختصاص داده شود.

همچنان کارمندان ریاست امور مهاجرین موضوع ارتقای ظرفیت و اختصاص دادن بورسیه ها را به ولایات و تخصیص اضافه کاری بیشتر را با مقام وزارت مطرح و خواهان توجه بیشتر شان گردیدند.

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان ضمن سپاسگذاری از تلاش ها و زحمات کارمندان ریاست امور مهاجرین بلخ یادآور شد که در پنج سال گذشته تغییراتی خوبی در عرصه افزایش بودجه انکشافی و توانایی مصرف آن، کاهش فساد اداری و کاهش اخراج اجباری افغان ها از اروپا نسبت به گذشته به میان آمده و این تغییرات نتیجه تلاش های شفاف، صادقانه و مسولانه کارمندان وزارت در مرکز و ولایات می باشد.

عالمی بلخی کارمندان ریاست امور مهاجرین را به شفافیت و صداقت بیشتر فراخوانده گفت که از حق اطفال و مردم بیجاشده که شب های سرد و زمستان و روز های گرم تابستان را در خیمه ها سپری می کنند، سوء استفاده نکنند.

وی ضمن وعده تقدیر از کارمندان شایسته ریاست یادآور شد که در پنج سال گذشته فیصدی اضافه کاری کارمندان ولایات از صفر به هفت فیصد افزایش یافته است.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۴۲
Background image

سه تفاهم‌ نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر میان وزارت امور مهاجرین و د و موسسه به امضا رسید

به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۳۴۱ دالرامریکایی تفاهم ‌نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات هماهنگی کمک های انسانی و اضطراری جاپان به امضا رسید.

به اساس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۰:۵۹
Background image

معین مسلکی به سلسله سفرهایش، به ولایت پکتیکا سفر نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و رئیس کمیته اسکان موقت همراه با اعضای کمیته مذکور به ولایت پکتیکا سفر نمود.
آقای راشد با مسوولین کمیته اسکان. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۲۶
Background image

قرعه کشی صد ها تن مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

قرعه کشی۶۰۰ تن مهاجرینی که در کشور های ایران، پاکستان و سایر ممالک غربی زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و. . .

بازگشت به خبر