وزیر امور مهاجرین خواهان تامین شفافیت بیشتر روئسای ولایات در امور کاری شان شد

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۲ - ۱۴:۵۶
2

در نشست که وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان، چهارشنبه 22 عقرب سال روان با روئسا و کارمندان 17 ولایت کشور داشت از آنان خواست که در امور کاری شان به تامین شفافیت بیشتر توجه نماید.

این نشست در ادامه کارگاه آموزشی سیستم گزارش دهی آنلاین به روئسای ولایات دایر شد و وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان استفاده از سیستم از گزارش دهی آنلاین را در تامین شفافیت، جلوگیری از ضیاع وقت و اتصال سریع ادارات مرکزی و ولایات موثر عنوان کرده افزود که در نتیجه کار صادقانه و مسئولانه کارمندان این وزارت در مرکز و ولایات، وزارت در پنج سال گذشته از یک اداره آلوده به فساد به یکی از ادارات شفاف افغانستان تبدیل گردیده و ایجاب می نماید تا روئسا و مسئولین این وزارت در ولایات به تامین شفافیت بیشتر توجه کند.

عالمی بلخی افزود: (امکانات، دفاتر و وسایل نقلیه که مقامات و روئسای وزارت از آن استفاده می نماید ملکیت شخصی هیچ کسی نیست و متعلق به ملت افغانستان است که ضعیف ترین شهروند کشور در آن حق دارد، نباً لازم است تا با کمال امانت داری از آن نگهداری نماییم.) در ورکشاپ استفاده از سیستم گزارش دهی آنلاین طی دو روز به اشتراک کنندگان 17 ولایت کشور چگونگی استفاده از سیستم مذکور آموزش داده شده و قرار است این سیستم به زودی در وزارت امور مهاجرین فعال گردد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر