وزیر امور مهاجرین از پروژه اشتغالزایی برگشت کنندگان و بیجاشدگان ولایت هرات بازدید کرد

sadam_morr
شنبه ۱۳۹۸/۸/۲۵ - ۱۵:۸
78

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان که به منظور بررسی وضعیت بیجاشدگان داخلی، شهرک ها و افتتاح جلسه کنسرسیوم تشخیص مستحقین، به ولایت هرات سفر نموده است، روز پنجشنبه 23 عقرب سال روان با حضور در ساحه جبرئیل شهر هرات، از سبزخانه های آن ساحه بازدید به عمل آورد.

21 باب سبز خانه سال گذشته غرض اشتغالزایی به برگشت کنندگان و بیجاشدگان مقیم ساحه جبرئیل شهر هرات توسط وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان به بهره برداری سپرده شده بود، اینک پس از یک سال وی ازآن پروژه ها بازدید و مشکلات فراروی آن را تحت بررسی قرار داد.

از طریق این سبزخانه ها 84 خانواده بیجاشده و عودت کننده تامین معیشت می نماید و مستفدین می گویند که دراین سبزخانه ها گیاه آلوورا و توت زمینی کاشته اند و ماهانه از شش تا هشت هزار افغانی عاید می نماید. آنان از وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان می خواهند که در زمینه حفاظت دوامدار، جلوگیری از آفات زراعتی سبز خانه های شان و توسعه و گسترش برنامه های اشتغالزایی همکاری بیشتر نماید.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان ضمن وعده همکاری در زمینه حفاظت و توسعه سبزخانه ها، بیان کرد که وزارت طی چهار سال گذشته همواره از موسسات خواسته است تا بجای کمک های بشری به برنامه های انکشافی دوامدار توجه بیشتر نماید که خوشبختانه به این خواست وزارت از سوی موسسات توجه صورت گرفته و ما شاهد افزایش برنامه های انکشافی هستیم.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر