معین مسلکی با مشاور سفیر ترکیه در کابل ملاقات کرد

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۸ - ۱۲:۳۰
-

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با عبد الله دندار، مشاور سفیر ترکیه و هیات همراهش ، به تاریخ 18 جوزا دردفتر کارش ملاقات کرد.

در این ملاقات در مورد کمک بشردوستانه ترکیه، از طریق وزارت امور مهاجرین برای 2 هزار خانواده در کابل در ایام عید قربان بحث وتبادل نظرصورت گرفت.

معین مسلکی با اشاره به روابط تاریخی دوستانه میان افغانستان وترکیه از همکاری های ایشان با مهاجرین افغان در آن کشور قدر دانی نمود وخواهان ادامه همچو کمک ها شد.

عبدالله دندار مشاور سفیر ترکیه در کابل گفت که افغانها ی مهاجر برادران ما هستند ودر حال حاضر حدود 200 هزار افغان به طور قانونی درترکیه بسر میبرند که در بخش های اقتصاد ، زراعت و تکنالوژی با ما یکجا کارمیکنند.

معین مسلکی  با قدر دانی از همکاریهای آن کشور گفت که برای رفع مشکلات مهاجرین افغان در ترکیه، ایجاد یک میکانیزم وطرز العمل نیاز است که باید در تفاهم میان دوطرف تهیه ومورد استفاده قرار گیرد که مورد تایید طرف مقابل قرار گرفت.

در این ملاقات عبدالقدیر ریکر او غلو مشاور امور دینی و فرید احمد ضیا مسوول هلال احمر کشور ترکیه نیز حضور داشتند .

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر