سید حسین عالمی بلخی با رئیس جدید التقررکمشنری عالی سازمان ملل متحد درامور پناهنده گان – افغانستان ملاقات نمود

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۱/۲۲ - ۱۱:۲۶
رئیس جدید التقررکمشنری عالی سازمان ملل متحد درامور پناهنده گان –

وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان با کرولاین ون بیورن رئیس تازه معرفی شده کمشنری عالی سازمان ملل متحد درامور پناهنده گان – افغانستان دیدار و روی موضوعات مهم واساسی که مربوط به کارهای مشترک هر دو نهاد می گردد گفتگو نمودند.

عالمی بلخی احرازپست ریاست کمیساری‌ عالی سازمان ملل متحد در افغانستان را به ون بیورن تبریک گفته ، ضمن توضیح فعالیت های مشترک  هردو نهاد با اندک نا راضایتی از نحوه برخورد آن اداره در گذشته ،بر هماهنگی بیشترو اولویت دهی برنامه ها ، بین این دونهاد تاکید کرد.

وزیر امور مهاجرین با توجه به فعالیت های موثرکمشنری عالی سازمان ملل در عرصه خدمت به عودت کنندگان وبیجا شده ها وهمکاری‌های همه جانبه در امور پناهندگان با حکومت افغانستان و نهادهای مسوول تشکر نموده  و خواهان تحکیم و گسترش این روابط گردید.

بلخی در ادامه صحبت‌هایش افزود: کمیساری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با حکومت افغانستان، در بخش های مهم استراتژیک منطقه ای چهار جانبه(افغانستان، ایران، پاکستان و UNHCR) مسئولیت های مشترک دارد وتاکید ما بر این است تا در یک هماهنگی کامل در قسمت تطبیق پروژه ها واولویت بندی پروژه ها در سطح کشور باهم کار کنیم.

وی گفت ما انتظار داشتیم که پلان 2019  اداره شما باما  شریک ساخته میشد ، تا در قسمت اولویت دهی درهماهنگی باهم کار میکردیم که متاسفانه خلاف انتظار ما هنوز شریک نشده است ،اما ماانتظار آنرا داریم.

آقای ون بیورن با سپاسگزاری ازوزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان گفت :مشکل مهاجران و همچنان بیجاشدگان در افغانستان نیازمند کمک و توجه بین المللی را داردوما تعهد می سپاریم ، در این راستا به کمک و همکاری وزارت امور مهاجرین کار و تلاش نمائیم.

وی وعده سپرد که برای جلب کمک به مهاجران ، بیجاشدگان ،هماهنگی درسطح هردو نهاد ، شریک ساختن پلان واولویت بندی های این نهاد ورعایت پروتوکول های بین المللی از هیچ نوع تلاش دریغ نمی‌ ورزد.

وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان با تشکر از آقای ون بیورن اطمینان داد که آنوزارت آماده است در این راستا با همه نهاد های ملی وبین المللی همکاری همه جانبه می نماید.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر