سر پرست وزارت، چند اصله نهال به منظور زیبایی و سرسبزی به زمین غرس کرد

sadam_morr
شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۲:۲۸
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در ادامه برنامه های کاری اش چند اصله نهال زینتی به منظور زیبایی و سرسبزی هرچه بیشتر صحن وزارت به زمین غرس کرد.

در جریان غرس این نهال ها مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی  برخی از رو سای مرکزی و شماری از کارمندان وزارت نیز حضور داشتند.

سرپرست وزارت حین غرس نهال در صحبت هایش با اشاره به حدیث متبرکه نبوی ص در مورد سرسبزی و نهال شانی گفت: امید که سال آبادی و ترقی باشد و به ملت توفیق بیشتر را در گسترش آبادی و پیشرفت دهد.

محترم حقانی افزود، بخاطر آبادی وطن در بخش های اقتصادی، زراعت توجه بیشتر داشته و دست به دست هم دهیم تا وطن خویش را مرفه و آباد سازیم.

مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت نیز صحبت نموده افزود، وطن ما سال ها بود که ازنعمات فراوان محروم بود، با آمدن امارت اسلامی برنامه های بیشتر نهال شانی در سراسر کشور شروع شده به امید اینکه سال خوب باشد.

وی نیز با اشاره به سخنان گهربار پیامبرمان محمد ص گفت: نهال شانی صدقه جاریه بوده با غرس نهال ها مثمر و غیر مثمر وطن رو به آبادی و پشیرفت میرود.

آقای راشد گفت: خواهش من از هر فرد ملت این است که تا با غرس یک نهال در سرسبزی و آبادی وطن سهیم شده تا کشور عزیر ما سرسبز ، آباد و مرفه گردد.

 

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر