سرپرست وزارت، با رییس امور مهاجرین ولایت هلمند از طریق نشست مجازی گفتگو نمود

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۷
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با مولوی الله داد انقیادی رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت هلمند از طریق شبکه مجازی  به صورت(آنلاین) گفتگو نمود.

در این گفتگو، محترم انقیادی خدمات و کمک ها به بیجاشده گان و عودت کنندگان و مشکلات را با سرپرست وزارت در میان گذاشته و نسبت به سرعت و شفافیت در آن ابراز اطمینان  نمود.

محترم حقانی بر شفافیت و هماهنگی بیشتر تاکید و از مشکلات اداره مذکور درآینده اطمینان داده و در امور اداری با اخلاص، اطاعت، سرعت در روند کار، پابندی به شریعت و سایر اصلاحات لازم تاکید کرد.

لازم به ذکر است که سرپرست وزارت امور مهاجرین با روسای واحدهای دوم در تمامی ولایات کشور از طریق شبکه مجازی به صورت آنلاین جلساتی برگزار خواهد نمود و برای انجام  بهترامور راهنمایی های لازم  را به آنان خواهند سپرد.

 

 

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر