جلسه هماهنگی و اطلاع دهی در مورد توزیع زمین در وزارت امور مهاجرین دایر شد

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۸ - ۸:۴۲
___________

در یک جلسه مشترک که روز سه شنبه 7 دلو سال روان میان نمایندگان وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان، ریاست شهرسازی و اراضی، شهرداری کابل و اداره ارگان‌های محلی برگزار گردید، مطابق به ‌هدایت معاون نخست ریاست ج.ا.ا در رابطه به هماهنگی‌ ها در زمینه توزیع زمین و چگونگی اطلاع‌دهی بحث صورت گرفت.

نماینده مطبوعات وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان، نشر خبرهای آرمان شهری را رد کرده و مبنای خبرهای‌شان را حقیقت عنوان کرد. علاوه ‌براین رحمت الله حکیمی، رییس عودت و ادغام مجدد به مشخص نمودن اینکه شهرک‌ها برای مهاجران در حاشیه‌ای شهرها و یا در مسیر انکشاف شهرها ساخته شوند، تاکید ورزیده از ریاست شهرسازی و اراضی خواهان تطبیق این موضوع شد.

نمایندگان وزارت شهرسازی و اراضی و اداره ارگان‌های محلی با تاکید بر چگونگی ترتیب ماستر پلان‌های شهری افزود که پس از انتخاب ولایت مشخص توسط کنسرسیوم برای مهاجران-بیجاشدگان، اقدام‌های عملی و جدی را توام با مطالعات منطقه‌ای که مناسب‌بودن و عدم تناسب را نشان‌خواهد داد، مطابق به‌قانون انجام خواهند داد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر