تاکید جدی بر ظرفیت‌سازی؛

anwari_morr
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۶ - ۹:۴
_______________________________

سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت‌کننده‌گان می‌گوید اداره‌اش طرح روشن برای عملی ساختن آن‌ برنامه را دارد

نورالرحمن اخلاقی، سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور مهاجرین و عودت‌کننده‌گان در جلسه هماهنگی مسوولین زون شمال کشور با اداره همکاری‌های آلمان به منظور ادغام پایدار برگشت کننده‌گان، از روی دست داشتن برنامه‌های روشن و مشخص برای ارتقای ظرفیت نیروهای بشری این اداره خبر داد.

وی از تلاش برای تاسیس "انستیتوت مطالعات مهاجرت" در این وزارت گفت و موجودیت این نهاد را در ارتقای ظرفیت کارمندان الزامی خواند.

از سوی‌هم، آقای اخلاقی هماهنگی درست و همه‌جانبه ادارات همکار با وزارت و اداره‌های امور مهاجرین در ولایات را یک امر کلیدی در پیش‌برد بهتر کارها و خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.

در همین‌حال، سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور مهاجرین و عودت کننده‌گان با اشاره از مشکلات در برخی از تفاهم‌نامه‌ها میان وزارت و موسسات، از رییسان اداره های امور مهاجرین در ولایات خواست تا چالش‌های اداره‌های امور مهاجرین را که سبب کندی خدمت‌رسانی به بی‌جاشده‌گان و عودت کننده‌گان می‌شوند، به‌زودترین فرصت ممکن با وی شریک سازند.

همچنان، وی از کارمندان اداره‌ مرکزی و ولایات خواست تا از از بهر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم از امکانات کم، استفاده بهینه کرده و متعهدتر از پیش کار کنند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۴۲
Background image

سه تفاهم‌ نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر میان وزارت امور مهاجرین و د و موسسه به امضا رسید

به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۳۴۱ دالرامریکایی تفاهم ‌نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات هماهنگی کمک های انسانی و اضطراری جاپان به امضا رسید.

به اساس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۰:۵۹
Background image

معین مسلکی به سلسله سفرهایش، به ولایت پکتیکا سفر نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و رئیس کمیته اسکان موقت همراه با اعضای کمیته مذکور به ولایت پکتیکا سفر نمود.
آقای راشد با مسوولین کمیته اسکان. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۲۶
Background image

قرعه کشی صد ها تن مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

قرعه کشی۶۰۰ تن مهاجرینی که در کشور های ایران، پاکستان و سایر ممالک غربی زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و. . .

بازگشت به خبر