وزیر امور مهاجرین وعودت کننده گان به ولایت ارزگان سفرنمود

sadam_morr
دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲ - ۱۰:۱۷
________________

به ادامه سفرهای رسمی الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان  روز شنبه 30 دلو سال روان به ولایت ارزگان رفته و فعالیت های ریاست امور مهاجرین آن ولایت را مورد بررسی قرار داد.

وزیر امور مهاجرین  وعودت کننده گان طی سخنرانی به  مامورین ملکی ونظامی گفتند که ما ازیک مبارزه پاک به این جا و مقام رسیده ایم که از برکت خون شهدا ما میباشد وبرمالازم است که قدرخون شهدا خویش را بداریم

وزیر امورمهاجرین هدف این سفررا حل مشکلات خوانده و خطاب به نظامیان مسوول درآن ولایت سفارش نموده گفتند که ازوقت استفاده سالم نماید که مردم افغانستان به حمایت شما ضرورت دارد، وبرای مردم زمینه کار را فراهم نمودن مسولیت شماست که باید از شما به عنوان یک مجاهد یادشود.

سپس حاضرین مشکلات خویش را بیان نموده ،آقای حقانی افزودند که برای حل مشکلات مردم ارزگان حرف شان را به مرکز رسانیده وبرای حل ان کوشش خواهم نمود.

وزیر امورمهاجرین به نماینده های نهاد های همکاردر ارزگان گفتند که درانجام  فعالیت های خویش در هماهنگی با مقام ولایت همکار باشند ومستحقین دراولویت کاری شان قرارداده شود.

همچنان برای تعدادی از خانواده های نهایت آسیب پذیرکمک نقدی ومواد غذایی که شامل یک بوجی آرد، یک بشکه سه لیتره روغن نیز توزیع نمودند.

اشتراک کننده گان و حاضرین از وزیر امور مهاجرین بخاطر کمک ها به خانواده های نیازمند آن ولایت قدردانی کرده و خواهان افزایش همکاری های موسسات و ادارات کمک کننده  شدند.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۳۶
Background image

سرپرست وزارت، با رییس امور مهاجرین ولایت پکتیکا، ملاقات کرد

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با قاری حمد الله فاتح رییس امورمهاجرین ولایت پکتیکا، در دفتر کارش ملاقات نمود.

آقای حمد الله از فعالیت و خدمات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۳۶
Background image

سرپرست وزارت، با رییس امو رمهاجرین ولایت ننگرهار، دیدار نمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با حاجی باز محمد عبدالرحمن رییس امور مهاجرین و عودت کننده گان ولایت ننگرهار، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۰:۴۲
Background image

چهارتفاهمنامه همکاری، به ارزش بیش از دو میلیون دالر، میان وزارت امور مهاجرین و چهار موسسه به امضا رسید

تفاهم نامه های  همکاری به ارزش دو میلیون و یک صدو ۹۳ هزار و ۶۷۴ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات عمل اجتماعی برای التیام فقر، خدمات اجتماعی زنان افغان،. . .

بازگشت به خبر