وزیر امور مهاجرین : مساعدت بشری، حق بشراست و نباید از آنها سلب شود

sadam_morr
چهارشنبه ۱۴۰۲/۳/۳ - ۲۲:۴۹
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین نکات فوق را در جلسه هماهنگی با مسوولین ادارات ملل متحد‌‌‌‌، در وزارت خارجه بیان داشت.
وی علاوه نمود که نباید از کمک های بشری منحیث ابزار سیاسی استفاده شود و باید بدون قید و شرط به دسترس مستحقین قرارگیرد.
محترم حقانی افزود که آن شرایط و زمان گذشته است که روزانه ده ها افغان کشته می شدند، بلکه امنیت تامین و مساعدت ها بدون نگرانی به همه نقاط کشور رسانیده می شود.
وی گفت که به دلیل تامین امنیت، حدود یک ملیون و ۳۰۰ هزار افغان مهاجر عودت کرده اند که برای ادغام مجدد آنها سرپناه نیاز است و نهاد های خیریه باید چنان کمک های اساسی را انجام دهند تا نیازمندان  به خود متکی شوند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر