وزیر امور مهاجرین از سفیر جدید افغانستان در ایران خواست که مهاجرین را در محور کارش قرار دهد

sadam_morr
یکشنبه ۱۳۹۸/۳/۱۹ - ۱۵:۴۶
وزیر امور مهاجرین از سفیر جدید افغانستان در ایران خواست که مهاجرین را در محور کارش قرار دهد

غفور لیوال مشاور پشین رئیس جمهور و معین سابق وزارت سرحدات و قبایل که به تازگی به حیث سفیر افغانستان در ایران تقرر حاصل نموده، در ملاقاتش با سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در مورد وضعیت مهاجرین افغان درایران صحبت نمود.

این ملاقات روز یکشنبه 19 جوزای سال روان در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان صورت گرفت.

وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان ضمن تبریکی مسئولیت جدید آقای لیوال، درمورد وضعیت مهاجرین افغان مقیم ایران معلومات داده از وی خواست که روابط دو کشور را طور تنظیم نماید که مهاجرین در محوریت و اولویت قرار داشته باشد.

در معلومات ایشان آمده است که با تلاش های پیگیر وزارت امور مهاجرین طی چهار سال گذشته، هزینه تمدید کارت مهاجرت افغان ها در ایران کاهش یافته اما این هزینه تا هنوز بصورت کامل از بین نرفته است. 

سفیر جدید افغانستان در ایران تعهد نمود که روابط اش را در پهلوی وزارت امور خارجه با سایر ادارات سکتوری نیز به صورت مستقیم برقرار می نماید و وزارت امور مهاجرین را در ایجاد این روابط در اولویت قرار می دهد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر