مسئولان وزارت امور مهاجرین و حکومت محلی بدخشان روی وضعیت بیجاشدگان داخلی در آن ولایت گفتگو نمود

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۴/۱۲ - ۸:۳۱
صبار

مهرخدا صبار سرپرست معینیت پالیسی و پلان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در سفری که به منظور بررسی وضعیت بیجاشدگان ولایت بدخشان بدانجا سفر نموده است، با محمدذکریا سودا والی آن ولایت دیدار و روی وضعیت بیجاشدگان داخلی مقیم بدخشان بحث و تبادل نظر نمود.

این دیدار روز سه شنبه ۱۱ سرطان ۱۳۹۸ در مقر ولایت بدخشان صورت گرفت.

دراین دیدار که رئیس شورای ولایتی ولایت بدخشان نیز حضور داشت، دو طرف روی مشکلات و چالش‌های بیجاشدگان و برگشت کنندگان، افزایش برنامه‌های کمکی وزارت امور مهاجرین در سطح ولسوالی‌ها برای بیجاشدگان و چگونه‌گی همکاری حکومت محلی با این وزارت مفصلاً بحث و تبادل نظر نمودند.

سرپرست معینیت پالیسی وپلان وزارت امور مهاجرین معلومات داد که 4 میلیون و 500 هزار افغانی از بودجه وزرات امور مهاجرین برای حمایت رفع نیازمندی اولیه خانواده های بیجاشده در نظر گرفته شده است، به زودی از طریق مستوفیت بدخشان انتقال و به خانواده های بیجاشده داوطلب برگشت، توزیع خواهد شد.

همچنان سرپرست معینیت پالیسی وپلان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با ولسوال بهارک ولایت بدخشان نیز روی چگونگی مدیریت بیجاشدگان در آن ولسوالی گفتگو نموده بیان نمود وزارت امور مهاجرین در بحث رسیدگی ها به بیجاشدگان، به منظور توازن مدیریت، 70 فی‌صد برنامه هایش را روی بیجاشده ها و 30 فی‌صد برنامه‌های خویش را روی جامعه میزبان متمرکز می نماید.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر