یک تفاهمنامه همکاری به منظور توزیع مواد غذایی به بیش از 12 هزار نفر بیجاشده و عودت کننده به امضا رسید

sadam_morr
دوشنبه ۱۳۹۸/۴/۳۱ - ۱۵:۴

تفاهمنامه همکاری میان در رابطه به تطبیق پروژه کمک های مواد غذایی به بیجاشدگان و عودت کنندگان میان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و موسسه بازسازی دهات افغانستان به امضا رسید.

این تفاهمنامه روز دوشنبه 31 سرطان سال روان توسط مهرخدا صبار وارسی کننده معینیت پالیسی و پلان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و مسئول موسسه مذکور در مقر وزارت به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهمنامه بلند بردن مصئونیت غذایی فامیل های بیجاشده، برگشت کننده و آسیب دیدگان حوادث طبیعی در هفت ولایت شمال و شمال شرق کشور و کمک به آسیب پذیر ترین افراد در معرض فاجعه و بیجاشدگان داخلی به مواد غذایی و جلوگیری از بدتر شدن وضعیت معیشتی آنان می باشد.

بودجه ذکره شده در این تفاهمنامه 9 میلیون و 719 هزار و 99 افغانی است که توسط اداره برنامه غذایی جهان(WFP) تمویل می گردد.

موسسه بازسازی دهات افغانستان بر اساس تفاهمنامه مذکور به 12 هزار و 100 نفر در ولایات فاریاب، سرپل، جوزجان، بلخ، سمنگان، بغلان و کندز پس از سروی و ثبت در دیتابس اسکوپ به خانواده ها مواد غذایی توزیع می نماید.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۴۲
Background image

سه تفاهم‌ نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر میان وزارت امور مهاجرین و د و موسسه به امضا رسید

به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۳۴۱ دالرامریکایی تفاهم ‌نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات هماهنگی کمک های انسانی و اضطراری جاپان به امضا رسید.

به اساس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۰:۵۹
Background image

معین مسلکی به سلسله سفرهایش، به ولایت پکتیکا سفر نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و رئیس کمیته اسکان موقت همراه با اعضای کمیته مذکور به ولایت پکتیکا سفر نمود.
آقای راشد با مسوولین کمیته اسکان. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۲۶
Background image

قرعه کشی صد ها تن مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

قرعه کشی۶۰۰ تن مهاجرینی که در کشور های ایران، پاکستان و سایر ممالک غربی زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و. . .

بازگشت به خبر