وزیر امور مهاجرین بر رعایت و عملی سازی طرزالعمل کمک رسانی موسسات تاکید نمود

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۳/۸ - ۹:۳۴
1

 

سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگا در دیدار با ایدوارد برادفورد هوگس رییس موسسه (DRC) در افغانستان بر رعایت و عملی سازی طرزالعمل کمک رسانی موسسات که جدیدن توسط این وزارت با هماهنگی موسسات تهیه شده است، تاکید نمود.

این دیدار که روز سه شنبه، مورخ 7 جوزا سال روان انجام شد، همچنان وزیر  امور مهاجرین بر هماهنگی بیشتر میان ریاست های امور مهاجرین در ولایات و موسسه نامبرده در چگونگی و نحوه توزیع کمک ها تاکید نموده و از موسسه DRC خواست که در توزیع کمک ها به مستحقین عادلانه برخورد کنند.

رییس موسسه DRC نیز چالش های که در فعالیت های مشترک وجود داشت با وزیر امور مهاجرین در میان گذاشته و وعده نمود که مطابق طرزالعمل تهیه شده فعالیت هایش را تنظیم می کنند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر