قرعه کشی مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۴/۲۶ - ۱۰:۵۲
قرعه کشی مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

 

قرعه کشی مهاجرینی که در ایران و پاکستان زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان صورت گرفت.

این قرعه کشی روز سه شنبه 25 سرطان سال روان تحت ریاست انجینیر احمدولی حکمی معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان با حضور نماینده مجلس سنای شورای ملی، نماینده وزارت حج و اوقاف، نماینده شورای علما و نماینده جامعه مدنی در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان انجام شد.

مجموعاً چهار هزار و 509 نفر که 2 هزار و 505 نفر آن مهاجرین مقیم پاکستان و یک هزار و 914 نفر آن مهاجرین مقیم ایران هستند، برای ادای مناسک حج و زیارت بیت الله شریف در نمایندگی های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان مقیم دو کشور همسایه، ثبت نام نموده اند.

از میان افراد ثبت نام شده، 145 نفر از مهاجرین مقیم ایران و 145 از مهاجرین مقیم پاکستان پس از قرعه کشی، انتخاب و به جهت طی مراحل اسناد شان به وزارت حج و اوقاف معرفی می گردند.

گفتنی است که در پی تلاش های وزارت امور مهاجرین، این اداره توانست سالانه 290 نفر سهمیه حج برای مهاجرین اخذ نماید و در سه سال اخیر روند اعزام مهاجرین به عربستان سعودی جهت ادای فریضه حج از طریق وزارت امور مهاجرین صورت می گیرد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۴۲
Background image

سه تفاهم‌ نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر میان وزارت امور مهاجرین و د و موسسه به امضا رسید

به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۳۴۱ دالرامریکایی تفاهم ‌نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات هماهنگی کمک های انسانی و اضطراری جاپان به امضا رسید.

به اساس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۰:۵۹
Background image

معین مسلکی به سلسله سفرهایش، به ولایت پکتیکا سفر نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و رئیس کمیته اسکان موقت همراه با اعضای کمیته مذکور به ولایت پکتیکا سفر نمود.
آقای راشد با مسوولین کمیته اسکان. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۲۶
Background image

قرعه کشی صد ها تن مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

قرعه کشی۶۰۰ تن مهاجرینی که در کشور های ایران، پاکستان و سایر ممالک غربی زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و. . .

بازگشت به خبر