رئیس عمومی هبیتات با وزرای امور مهاجرین و شهرسازی صحبت و گفتگو نمود

sadam_morr
یکشنبه ۱۳۹۸/۴/۳۰ - ۸:۴۲
رئیس عمومی هبیتات با وزرای امور مهاجرین و شهرسازی صحبت و گفتگو نمود

خانم میمونه رئیس عمومی دفتر اسکان بشری سازمان ملل متحد (هبیتات) که به افغانستان سفر نموده است، در یک نشست مشترک با سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان و جواد پیکار وزیر شهرسازی و اراضی دیدار و صحبت نمود.

دراین دیدار که روز شنبه 29 سرطان سال روان در وزارت شهرسازی و اراضی صورت گرفت یکی از موضوعات مهم بحث جانبین را تطبیق برنامه شورا در کشور و فراهم سازی زمینه مسکن قابل استطاعت برای برگشت کنندگان و بیجاشدگان مستحق تشکیل می داد.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان ضمن قدردانی از تلاش های اداره هبیتات در افغانستان خواهان تسریع روند تطبیق برنامه شورا گردید.

گفتنی است که رئیس اداره زون پایتخت، معین شهرداری های اداره ارگانهای محل، معین مسکن وزارت شهرسازی و اراضی و برخی مسئولان دیگر ادارات دولتی در این نشست اشتراک داشتند.

تازه ترین خبر

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۰:۳۹
Background image

معین مسلکی، از ریاست مهاجرین ولایت بلخ، دیدن بعمل آورد

مولوی عبد الرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در سفرش به ولایت بلخ به تاریخ اول ثور با رییس و کارمندان ریاست امورمهاجرین آن ولایت دیدار نمود.

آقای راشد در این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۲۰:۲۰
Background image

رییس بیجاشده گان داخلی، با نماینده های کمپ ناحیه چهارم دیدار نمود

مولوي سردار شیرزاد رئیس رسیدگی به وضعیت بیجاشدگان داخلی وزارت، با نماینده های ساکنین کمپ بیجاشده ها در ناحیه چهارم کابل دیدار نمود.
در این جلسه نماینده های مذکور از وزارت امور مهاجرین. . .

بازگشت به خبر